UL. WARSZAWSKA 27/4 35-205 RZESZÓW

Regulamin świadczenia usług

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ W FORMIE FORMULARZA KONTAKTOWEGO

Postanowienia wstępne

  1. Na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną [tj. z dnia 6 lutego 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 344)] Mariusz Hasiak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Mariusz Hasiak Finanse, ul. Warszawska 27, 35-205 Rzeszów, NIP: 6020079456, ustala regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, zwanego dalej: „Regulamin”).
  2. Regulamin określa:
    a. rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,
    b. warunki świadczenia usług drogą elektroniczną,
    c. warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną
    d. tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną.
  3. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie Usługobiorcy przed zawarciem Umowy.
  4. Usługodawca informuje, że prowadzenie Usług drogą elektroniczną przy wykorzystaniu Systemu wiąże się z ryzykiem wynikającym z korzystania z sieci Internet, w szczególności dostępu osób nieuprawnionych do danych przetwarzanych w ramach połączenia.
  5. Usługodawca świadczy usługi zgodnie z Regulaminem.

Rozdział 1 – DEFINICJE

W przypadku użycia w Regulaminie niżej wskazanych terminów przypisuje się im znaczenie wskazane w niniejszym rozdziale. Za każdym razem, gdy pojawi się termin pisany wielką literą, należy odwołać się do odpowiedniego punktu w niniejszym rozdziale.

  1. Usługodawca – Mariusz Hasiak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Mariusz Hasiak Finanse, ul. Warszawska 27, 35-205 Rzeszów, NIP: 6020079456,
  2. Usługobiorca – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, jak również osoba prawna i jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej,
  3. Regulamin – niniejszy regulamin,
  4. Polityka przetwarzania danych osobowych – polityka przetwarzania danych osobowych udostępniona na stronie internetowej Usługodawcy dostępnej pod adresem: https://hasiakfinanse.pl/,
  5. Strona internetowa – Strona internetowa Usługodawcy prowadzona pod adresem https://hasiakfinanse.pl/,
  6. Formularz kontaktowy – formularz umieszczony na Stronie internetowej pozwalający na nawiązanie przez Usługobiorcę kontaktu z Usługodawcą,
  7. Kodeks cywilny – Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r., [tj. z dnia 2 sierpnia 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1610)],
  8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną [tj. z dnia 6 lutego 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 344)],
  9. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta [tj. z dnia 7 grudnia 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 2759),

Rozdział 2 – Rodzaj i zakres świadczonych Usług drogą elektroniczną

Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną za pomocą formularza kontaktowego umieszczonego na Stronie internetowej, który pozwala na nawiązanie przez Usługobiorcę kontaktu z Usługodawcą.

Rozdział 3 – Zasady korzystania z Formularza kontaktowego

  1. Formularz kontaktowy to usługa polegająca na udostępnieniu przez Usługodawcę formularza kontaktowego, przy pomocy którego Usługobiorca może nawiązać kontakt z Usługodawcą.
  2. Zapytania za pośrednictwem Formularza może kierować każda osoba spełniająca definicję Usługobiorcy, zainteresowana uzyskaniem drogą elektroniczną kontaktu z Usługodawcą.
  3. Formularz kontaktowy jest udostępniony na Stronie Internetowej.
  4. Skorzystanie z Formularza kontaktowego odbywa się przez wypełnienie niezbędnych pól formularza tj. imienia, nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, tematu, treści wiadomości opisującej konkretny problem do rozwiązania. Następnie konieczna jest akceptacja Regulaminu i przesłanie żądanych informacji do Usługobiorcy za pomocą (przycisku „Wyślij”).
  5. Formularz kontaktowy jest nieodpłatny.
  6. Usługa jest świadczona całodobowo, z wyjątkiem okresów wyłączenia Strony internetowej Usługodawcy lub prac konserwacyjnych, a także sytuacji niezależnych od Usługodawcy związanych z możliwością dostępu do Strony internetowej Usługodawcy.

Rozdział 4 – Wymagania techniczne świadczenia Usług drogą elektroniczną

  1. Do skorzystania z usługi niezbędne jest posiadanie:
    a. sprzętu, przy pomocy którego możliwy jest dostęp do Strony internetowej Usługodawcy,
    b. legalnego systemu operacyjnego,
    c. aktualnej przeglądarki internetowej,
    d. d. dostępu do sieci Internetowej,
  2. Usługodawca dołoży należytej staranności w celu zapewnienia w pełni komfortowego i bezpiecznego korzystania z Usług. Tym niemniej Usługodawca informuje, że korzystanie z Usług może wiązać się z typowymi, powszechnie znanymi ryzykami dotyczącymi wykorzystywanego sprzętu teleinformatycznego i sieci Internetowej, w szczególności związanymi z ingerencją osób trzecich w transmisję danych przesyłanych pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą. W związku z powyższym Usługodawca zaleca stosowanie przez Usługobiorcę środków służących zwiększeniu bezpieczeństwa i zminimalizowaniu możliwości wystąpienia takich ingerencji.

Rozdział 5 – Warunki zawierania i rozwiązywania Umowy

  1. Umowa jest zawierana na podstawie odrębnej umowy zawartej pomiędzy Usługodawcą lub Usługobiorcą. W przypadku braku odrębnej umowy, Umowa jest zawierana w sposób dorozumiany, przez skorzystanie z Usługi.
  2. Rozwiązanie Umowy następuje po zakończeniu świadczenia Usług lub po poinformowaniu Usługodawcy przez Usługobiorcę o zaprzestaniu korzystania z Usług.

Rozdział 6 – Reklamacje

  1. Usługobiorcy przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamację należy złożyć pisemnie, listem poleconym na adres Usługodawcy: Mariusz Hasiak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Mariusz Hasiak Finanse, ul. Warszawska 27, 35-205 Rzeszów, NIP: 6020079456, lub w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@hasiakfinanse.pl lub Formularza kontaktowego.
  3. Reklamacja powinna zawierać:
    a. oznaczenie identyfikacyjne Usługobiorcy (np. imię i nazwisko, nazwę/firmę),
    b. określenie przedmiotu reklamacji,
    c. wskazanie daty zaistnienia problemu incydentu,
    d. zwięzły opis okoliczności uzasadniających reklamację,
    e. podpis Usługobiorcy (dotyczy reklamacji składanej w formie pisemnej),
  4. W przypadku, gdy reklamacja nie spełnia wymogów określonych w Regulaminie, Usługodawca może wezwać Usługobiorcę do jej uzupełnienia.
  5. W przypadku nieuzupełnienia reklamacji pomimo otrzymania wezwania do jej uzupełnienia, reklamację pozostawia się bez rozpoznania. Pozostawienie reklamacji bez rozpoznania nie zamyka Usługobiorcy drogi do ewentualnego dochodzenia swoich racji w zakresie przewidzianym przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
  6. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia ich doręczenia Usługodawcy.
  7. Rozstrzygnięcie reklamacji zostanie przekazane w formie pisemnej lub elektronicznej, na adres wskazany przez Usługobiorcę.

Rozdział 7 – Działania niedozwolone

  1. Usługobiorcę obowiązuje zakaz wykorzystywania Usług w sposób sprzeczny z prawem, niniejszym Regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego, w szczególności poprzez zakaz zamieszczania w Formularzu kontaktowym treści:
    a. o charakterze bezprawnym,
    b. naruszających dobra osobiste osób trzecich,
    c. nieprawdziwych,
    d. wulgarnych,
    e. sprzecznych z dobrymi obyczajami,
    f. wprowadzających w błąd,
    g. stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa,
    h. objętych tajemnicą zawodową lub inną tajemnicą objętą ochroną,
    i. mogącym narazić Usługodawcę lub osoby trzecie na powstanie szkody.
  2. Usługobiorcę obowiązuje zakaz wykorzystywania Usług w sposób sprzeczny z jej przeznaczeniem lub powodujących możliwość przeciążenia serwerów wykorzystywanych do świadczenia Usług (np. poprzez wysyłanie dużej liczby zapytań w bardzo krótkim czasie powodującej wykorzystanie zasobów serwera i infrastruktury, tj. DDOS).

Rozdział 8 – Odpowiedzialność Usługodawcy

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności:
    a. w przypadku nieprawidłowego użycia lub naruszenia przez Usługobiorcę zasad korzystania z Usług,
    b. za problemy z połączeniem, w szczególności spowodowane okolicznościami występującymi po stronie dostawcy sieci elektrycznej lub Internet, lub innej transmisji danych,
    c. poniesione przez Usługobiorcę koszty,
    d. za szkody powstałe po stronie Usługobiorcy lub innych osób w wyniku działania siły wyższej lub korzystania z Usług w sposób sprzeczny z Regulaminem, w tym w szczególności powstałych w wyniku działań niedozwolonych.
  2. Powyższe ograniczenia nie wyłączają odpowiedzialności Usługodawcy za szkody spowodowane umyślnie.

Rozdział 9 – Zmiany Regulaminu

  1. Usługodawca ma prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie.
  2. Aktualna treść Regulaminu dostępna jest na Stronie internetowej Usługodawcy.
  3. Usługobiorca może nie zaakceptować zmian w Regulaminie, co skutkować będzie brakiem możliwości skorzystania z Usług.

Rozdział 10 – Ochrona danych osobowych

Zasady przetwarzania przez Usługodawcę danych osobowych Usługobiorcy określone zostały w Polityce przetwarzania danych osobowych dostępnej pod adresem: https://hasiakfinanse.pl/.

Rozdział 11 – Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego i ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. W przypadku korzystania z Usługi przez osoby będące konsumentami, w zakresie nieuregulowanym Regulaminem stosuje się przepisy ustawy o prawach konsumenta.
  3. Usługodawca dopuszcza możliwość polubownego rozstrzygnięcia ewentualnych sporów wynikłych w związku z korzystaniem z Usługi.
  4. Z Usługodawcą można skontaktować się mailowo: biuro@hasiakfinanse.pl lub telefonicznie: 504-637-500.
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 24 czerwca 2024 r.